پنکیک شکلاتی

دنیای غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی

پنکیک شکلاتی

دنیای غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی

راهنمای خرید کتری برقی مناسب برای آشپزخانه

کتری و قوری جز وسایلی از آشپزخانه است که در همه خانه‌ها یافت می‌شود. برای خرید کتری آن دسته‌ای که منفذی برای خروج بخار آب روی درشان وجود داشته باشد مناسب‌تر است اگر این منفذ روی در کتری نباشد، همه بخار آب به راحتی از لوله کتری خارج نمی‌شود و در نتیجه، آب روی شعله سر می‌رود و باعث خاموش شدن آن می‌شود.

مزایای استفاده از کتری برقی

آن‌ها چند مزیت قابل توجه نسبت به کتری‌های سنتی دارند که باعث می‌شود برای مصرف کنندگان هزینه‌های بیشتری را رقم بزند.

مدل های مختلف کتری برقی برای پر سرعت مهیا کردن آب جوش مناسب اند به این دلیل که ظرف چند دقیقه آب را به جوش می‌آورند. این کتری‌ها هرچند فضای جدا‌ای بر روی میز آشپزخانه نیاز دارند، ولی در قبال فضای گاز شمارا اشغال نکرده و جای متعددی را نیز نمی‌گیرند. اما نکاتی که بهتر است در زمان خرید کتری برقی به آن‌ها توجه کنید عبارت اند از: نشانگر میزان آب، دکمه اتومات خاموش، دسته راحت، سبک بودن کتری و کم صدا بودن آن.

سریع هستند

کتری‌های الکتریکی سریعتر از اجاق گاز یا مایکروویو آب را به نقطه جوش می‌رسانند. اگر می‌خواهید فنجان قهوه خود را سریعتر آماده کنید، کتری برقی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کتری‌های برقی دقیق هستند

در حالی که درجه حرارت مناسب برای کلیه اشخاص چندان اهمیت ندارد، ولی برای هواداران چای اهمیت بسیاری داراست. درجه حرارت مناسب می‌تواند تفاوت متعددی در مزه‌های گوناگون چای ساخت نماید. کسانی که به چای اولونگ یا این که چای سبز علاقه دارند، قادر خواهند بود آب را برای یک درجه مختص تنظیم نمایند.

برای جوشاندن آب نیازی به کتری برقی ندارید، ولی چنانچه می‌خواهید چای و قهوه را با فرکانس‌های مختلفی درست نمائید، می‌توانید با کتری برقی معاش خویش را ساده‌تر نمائید.

استفاده از آن‌ها آسان است

تنها کافی است آب را اضافه کنید و دکمه کتری را فشار دهید. کتری‌های الکتریکی با تنظیمات و ویژگی‌های درجه حرارت به راحتی آب را جوش می‌آورند.

انرژی کارآمدتری دارند

کتری‌های الکتریکی نسبت به مایکروویو یا این که کتری سنتی از انرژی کمتری برای جوشاندن آب استفاده می‌نمایند.

کتری‌های خوب تنها ۳-۴ دقیقه برای جوشاندن آب صرف می‌کنند

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید چای ساز باید بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد